Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Maciej Hoffman: Internet zassał z prasy informacje oraz przychody reklamowe
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (1)
WASZE KOMENTARZE
Pan nie do końca wie co mówi. Prasa zżyna z Internetu ile może. Dziennikarze już nie wychodzą zza biurek tylko siedzą w Internecie i ściągają informacje. Potem robić copy-past i oto tekst gotowy do druku. Prasa codzienna, bo ona straciła, magazyny świetnie się trzymają, miałąby cały czas dużo więcej czytalników, gdyby przez lata jedyną metodą zarządzanie nie było wysługiwanie się darmowymi stażystami, zatrudniani kolegó, a reszta chołoty ma pracować na śmieciówkach, też najlepiej za darmo.