Reklama2018-10-24
8

Maciej Waligóra: branża reklamy musi być atrakcyjna dla młodych ludzi

KOMENTARZE (8)

WASZE KOMENTARZE

A propos atrakcyjności dla młodego pokolenia - czy wciąż jest tak, że w agencjach większość pensji płaci się pod stołem, a samozatrudnienie nie należy do rzadkości? Druga kwestia, to ograniczona ścieżka awansu ze względu na okupację stanowisk przez obecne pokolenie 45-55 latków. Co branża ma w tym zakresie do zaoferowania?

Nam Nam2018-10-24 09:07
00

Prezes Klubu Tropiących Rozum powiedział, co wiedział...

NickName2018-10-24 09:51
00

A propos atrakcyjności dla młodego pokolenia - czy wciąż jest tak, że w agencjach większość pensji płaci się pod stołem, a samozatrudnienie nie należy do rzadkości? Druga kwestia, to ograniczona ścieżka awansu ze względu na okupację stanowisk przez obecne pokolenie 45-55 latków. Co branża ma w tym zakresie do zaoferowania?


"Okupacja" być może jest spowodowana po prostu wysokimi kompetencjami, dbałością o szczegóły i odpowiedzialnym podejściem do pracy u starszego pokolenia. W digitalu pracują młodzi. I widać, co tam w większości się dzieje. Nic się nie dzieje. Nic ciekawego (w większości przypadków). Tam, gdzie są młodzi w ATLu też jest raczej słabawo. Po prostu niech każdy zna swoje miejsce. Awans dla młodego? Jak najbardziej. Ale dopiero, gdy zdobędzie kompetencje i doświadczenie. A nie "bo się należy".

stef2018-10-24 10:29
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas