Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Magazyn „Be Active” od czerwca na rynku. „Wyróżni nas Ewa Chodakowska i lokalność”
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (18)
WASZE KOMENTARZE
zadziwia mnie jej popularność.
4,5 miliona na promocję gazety, którą będą kupować tylko zagorzałe fanki Chodakowskiej? Przecież to jej nazwisko miało zapewnić promocję...
Rozumiem, że ta lokalność to o Birmingham chodzi? Bo nad Wisłą mówimy "bądź aktywny", a nie "be active". Pretensjonalność w Edipresse przekroczyła wszelkie granice, bo trudno wymagać wrażliwości językowej od pani od gimnastyki, pardon, od fitness trainer.