Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Magdalena Surowiec: integracja agencji ATL i digital jest naturalna, ale trudna
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
nikt nie skomentowal ciekawe dlaczego ? Strach
No bo co tutaj komentować? To co mówi pani Surowiec to oczywista oczywistość. Jeżeli uda im się stworzyć agencję 360 z prawdziwego zdarzenia, to pozostaje jedynie przyklasnąć. Trzymam kciuki.