Reklama2018-11-24
4

Małgorzata Węgierek: komunikacja marketingowa pod znakiem data driven-marketingu, automatyzacji i różnorodności

KOMENTARZE (4)

WASZE KOMENTARZE

Autorka zapomniała o jeszcze jednym trendzie, a mianowicie o copy automation, czego ten tekst jest dobrym przykładem.

Jedyny2018-11-25 11:43
00

Prasa, prasówka, wywiad? Reklama i do tego nie oznaczona. Łamanie prawa ale co tam hajs za nią wpłynie za 60/90 dni.

Autoprasareklamowa2018-11-25 17:15
00

Trochę bełkot!

Fred2018-11-26 17:06
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas