Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Punkty sprzedażowe Plusa i Polsat Box w nowej odsłonie
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Obsługa w salonach poniżej jakiś standardów, zawsze są błędy w umowach na ich korzyść
bo są zastraszani przez swoich regionalnych by zrealizować plany. Idealnym przykładem jest były juz regionalny, którego polsat/plus pozbył się z dnia na dzień w ubiegłym roku. Do tej pory zachodze w głowę jak sie mu udawało przez tyle lat bez choc jednego procesu o mobbing. Ten typ to był ### a nie regionalny.
I pewnie dzięki temu, że są nowe meble pracownicy dostali większe plany :D W myśl zasady speców od sprzedaży, że pod wpływem nowych mebli klienci chcą kupować więcej :D