Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Marcin Dąbrowski: konkurencja to koło zamachowe
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
"Shit have been done"
Podobno czytasz płynnie w kilku językach, ale z pisaniem jak widać gorzej.
Przecież to idiotyczna wypowiedź na pytanie " Internet to dla mnie:" :
Zaskoczenie. Wielu nie powinno być do niego wpuszczanych.
Przypomina mi Thung Life ;) Myslę, że niestety mamy w Polsce takich marketingowców na jakich zasłużyliśmy... Mało wymagamy od klientów, a marketrzy za mało od reklamiarzy. No i pojawiają się nowe wilki z "Wall" tylko nie "Street" a Facebooka ;)
... gdy potrzeba publicznego zaistnienia bierze górę nad błyskotliwością i elokwencją...