Reklama2014-03-25
3

Marcin Kalkhoff: Agencje sprowadzono do roli dostarczycieli obrazków

KOMENTARZE (3)

WASZE KOMENTARZE

agencje reklamowe długo pracowały na ten stan rzeczy. A przykład z kredytem hipotecznym marketera w punkt. Z przyjemnych tematow - wiosna idzie.

nik2014-03-24 10:28
00

Ale bzdury kolejnego nieudacznika. Panie Kalkof (czy jak Ci tam) a co zrobiles u nas w Hypermedii? Wielka strategia okazała się ściemą dla zarządu by wyciągnąć trochę hajsu na nieefektywne działania. Nikt - na szczęście - juz nie pamieta Pana "dokonań" w firmie, która dziwnym trafem rozwijać się zaczeła po tym jak Pana na zbity pysk wyrzucono.
Tyle w temacie "mądrego stratega" który lansuje się teraz w każdym medium jako zbawca, sam mając wiedze na poziomie akademickim.

Buba2014-03-26 07:36
00

Marcin, nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pokona doświadczeniem.
A do @buby - potrafisz powiedzieć coś więcej oprócz pieprzenia na poziomie rynsztoka?

Ad personam2014-03-26 18:15
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas