Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Marcin Kalkhoff: Agencje sprowadzono do roli dostarczycieli obrazków
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
agencje reklamowe długo pracowały na ten stan rzeczy. A przykład z kredytem hipotecznym marketera w punkt. Z przyjemnych tematow - wiosna idzie.
Ale bzdury kolejnego nieudacznika. Panie Kalkof (czy jak Ci tam) a co zrobiles u nas w Hypermedii? Wielka strategia okazała się ściemą dla zarządu by wyciągnąć trochę hajsu na nieefektywne działania. Nikt - na szczęście - juz nie pamieta Pana "dokonań" w firmie, która dziwnym trafem rozwijać się zaczeła po tym jak Pana na zbity pysk wyrzucono.
Tyle w temacie "mądrego stratega" który lansuje się teraz w każdym medium jako zbawca, sam mając wiedze na poziomie akademickim.
Marcin, nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pokona doświadczeniem.
A do @buby - potrafisz powiedzieć coś więcej oprócz pieprzenia na poziomie rynsztoka?