Internet2015-06-18
8

Marcin Michalski: coraz więcej polskich internautów korzysta z Adblocka, chociaż nasze reklamy są najbardziej kreatywne

KOMENTARZE (8)

WASZE KOMENTARZE

Panie Marcinie a jak ma się adblock do Waszego biznesu afiliacyjnego? Adblock to nie tylko problem dla displaya.

Adblock2015-06-18 09:33
00

Adblock blokuje też tracking w afiliacji w postaci ciasteczek. Inna sprawa, że z tego co wiem w AdBlocku można sobie "wykupić" wyjątki aby nie blokował domyślnie ciasteczek.

afiliant2015-06-18 11:17
00

Chciwość, chciwość i jeszcze raz chciwość. Jakbym po wejściu na portal xyz widział 2-3 polite banerki to nawet bym nie pomyślał o adblocku. Ale aktualnie to bez niego NIE DA SIĘ korzystać z internetu bo przed portalem ładuje się 20 kreacji, które są wybitnie nachalne, agresywne i natarczywe. Albo video z dźwiękiem. A te wszystkie xhtml, toplayery, fruwające badziewia itd to już KOSZMAR.

Paweł2015-06-18 11:30
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas