Internet2011-07-06
18

Marcin Szałek: Groupon to marketing, a nie sprzedaż

KOMENTARZE (18)

WASZE KOMENTARZE

dziwny model na biznes. Samemu tracić,a dawać zarobić zewnętrznemu serwisowi. Marketing? Wątpliwy.

pan_znawca2011-07-06 00:00
00

Zrezygnowałem jakiś czas temu z ich usług Newsletter'a bo faktycznie tylko zawyzali stawki za usługi. Prawie wszystkie ceny,które są podane to ceny wyssane z palca np kawa latte gdzieś na Mokotowie za 30zl ,ale po rabacie 15zl -dobre :) na Nowym Świecie / Foksal za taka kawę z lodami zapłacę 15zl,za zwykła latte 11zl.
Ściema i nie udawajcie takich uczciwych,bo wasi handlowcy maja gdzieś czy ktoś zawyza ceny-byle by nie przesadził to każdy zyska (oprócz klienta).Już widzę ja własnym kosztem chcecie dać zarobić klientowi - jesteście zwykłym portalem sprzedazowo/ marketingowym nastawieni na zysk poprzez scieme jaka jest zawyzanie cen.

Vinci2011-07-06 09:25
00

a ja kupilam karnet na siłownie i fitness na pół roku i gdy chciałam z niego skorzystać w klubie próbowali mnie pławić na wszelkie możliwe sposoby sugerując mi zwrot karnetu. Jeśli ktos mysli, że to dobry sposób na marketing to się myli. Karnet faktycznie oddałam, ale do klubu zdrofit w Warszawie już nigdy nie pójdę bo nie szanują klienta.

ja2011-07-06 10:11
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas