Reklama2010-10-11
3

Marek Niedźwiecki ekspertem w dźwiękowej kampanii Philipsa

KOMENTARZE (3)

WASZE KOMENTARZE

gościu się totalnie schamił

tyczyński2010-10-11 08:14
2012

Niedźwiadek promuje słuchanie muzyki z plików MP3? Myślałem, że jest koneserem płyt ... Ale za pieniądze można powiedzieć wszystko!

miecznik2010-10-11 11:35
2012

Bravo dla Marka, najpierw upupił i zlasował muzyczne gusta całego pokolenia, a teraz dla tych pożal-się-boże-melomanów promuje bieda-sprzęt Phillipsa.

Bruce2010-10-11 11:43
2012
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas