Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Marek Niedźwiecki ekspertem w dźwiękowej kampanii Philipsa
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
gościu się totalnie schamił
Niedźwiadek promuje słuchanie muzyki z plików MP3? Myślałem, że jest koneserem płyt ... Ale za pieniądze można powiedzieć wszystko!
Bravo dla Marka, najpierw upupił i zlasował muzyczne gusta całego pokolenia, a teraz dla tych pożal-się-boże-melomanów promuje bieda-sprzęt Phillipsa.