Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Marketerzy o koncepcji nowego, jednoźródłowego badania mediów. "Potrzebna jest współpraca wszystkich stron"
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
Belkot straszny, czytac sie tego nie da!
Przy jednoźródłowym badaniu będziemy w stanie efektywniej wydawać budżety mediowe, widząc faktyczny zasięg naszych kampanii. Będziemy mogli bardziej świadomie docierać z komunikatem do konsumentów, na przykład eliminować powtarzanie się tych samych treści dla danego odbiorcy czy też dobudowywać nową treść
A potem wybieraj w postępowaniu przetargowym najtańszą opcje CPP i agencja kupuje im najtańsze ratingi byle gdzie (pakiet).