Reklama2019-07-29
2

Marketerzy o koncepcji nowego, jednoźródłowego badania mediów. "Potrzebna jest współpraca wszystkich stron"

KOMENTARZE (2)

WASZE KOMENTARZE

Belkot straszny, czytac sie tego nie da!

Telemetr2019-07-27 07:58
00

Przy jednoźródłowym badaniu będziemy w stanie efektywniej wydawać budżety mediowe, widząc faktyczny zasięg naszych kampanii. Będziemy mogli bardziej świadomie docierać z komunikatem do konsumentów, na przykład eliminować powtarzanie się tych samych treści dla danego odbiorcy czy też dobudowywać nową treść
A potem wybieraj w postępowaniu przetargowym najtańszą opcje CPP i agencja kupuje im najtańsze ratingi byle gdzie (pakiet).

planner2019-07-29 10:11
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas