Internet2019-01-04
6

Marketing internetowy według wydawców i brokerów: podsumowanie 2018 roku, prognozy na 2019

KOMENTARZE (6)

WASZE KOMENTARZE

Co za bełkot.
AI, deep lerning, f-commerce :D hahahaha pokażcie gdzie to jest faktycznie wdrożone i działa z sukcesami, faktycznie, a nie na case agencji.

Nie można znaleźć ludzi do pracy? Permanentne rekrutacje? Bardzo dobre agencje, domy mediowe nie szukają pracowników i ciężko się tam wbić. Ciągle pracowników szukają takie podrzędne agencje w których jest ciągła rotacja i mają słabe opinie przez co nie chcą ludzie tam chodzić.

Karol2019-01-04 08:44
00

Bełkot i nic więcej. Ciągle te menadżery tylko bełkoczą i bełkoczą!

pavv2019-01-04 09:21
00

Bełkot. Nie ma ludzi? To płaccie im dobrze a nie dyrektorskie pierdu pierdu

Marcel2019-01-04 10:57
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas