Internet2019-12-18
3

Marketing w wyszukiwarkach: co wydarzyło się w 2019 roku, co przyniesie 2020 rok?

KOMENTARZE (3)

WASZE KOMENTARZE

,,Neural matching” to raczej na pewno jednak rozczarowanie, a nie sukces. Rzeczywiście obserwowaliśmy w serwisie techpedia w listopadzie skok wejść z googla (efekt opisywanego ,,neural matching”), jednak to było jedynie podwojenie wejść. Abyśmy w ogóle rozpatrywali wpuszczenie robotów googla za paywalla google musiałby poprawić swój wynik co najmniej stukrotnie, tak więc nie ma mowy o zmianie strategii. Zapewne nasza analiza niewiele się różni od innych serwisów, które mają paywalla np. NYT, S&F .... Z tego wynika, że ,,neural matching” objął jakiś niewielki margines zapytań, albo po prostu nie działa tak jak powinien.
Lawina śmieciowych tekstów sponsorowanych w serwisach i zapytań o takowe, to raczej sygnał, że w googlu niewiele się zmieniło i królem pozostają linki.

Techpedia_pl2019-12-18 09:27
00

dfdsfgsdfgdsf https://google.com

dfdsfgsdfgdsf https://google.com 27072422021-03-30 06:38
00

dfdsfgsdfgdsf https://google.com

dfdsfgsdfgdsf https://google.com 77699502021-03-31 00:06
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas