Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Marketing w wyszukiwarkach: co wydarzyło się w 2019 roku, co przyniesie 2020 rok?
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
,,Neural matching” to raczej na pewno jednak rozczarowanie, a nie sukces. Rzeczywiście obserwowaliśmy w serwisie techpedia w listopadzie skok wejść z googla (efekt opisywanego ,,neural matching”), jednak to było jedynie podwojenie wejść. Abyśmy w ogóle rozpatrywali wpuszczenie robotów googla za paywalla google musiałby poprawić swój wynik co najmniej stukrotnie, tak więc nie ma mowy o zmianie strategii. Zapewne nasza analiza niewiele się różni od innych serwisów, które mają paywalla np. NYT, S&F .... Z tego wynika, że ,,neural matching” objął jakiś niewielki margines zapytań, albo po prostu nie działa tak jak powinien.
Lawina śmieciowych tekstów sponsorowanych w serwisach i zapytań o takowe, to raczej sygnał, że w googlu niewiele się zmieniło i królem pozostają linki.
dfdsfgsdfgdsf https://google.com
dfdsfgsdfgdsf https://google.com