Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Marki na Facebooku stawiają nie na te treści co trzeba (infografika)
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
najlepiej dawać porno zdjęcia to od razu ruch gwarantowany ...
porno jak porno, ale zdjęcia i filmy "kojarzące się" mają jak najbardziej ugruntowaną pozycję. Tylko jak już to robić to ze smakiem i wyczuciem...
Zależy na czym tak naprawdę nam zależy. W większości przypadków chodzi o przekierowanie facebookowiczów na serwisy, a nie o czyste podzielenie się zdjęciem czy video.
Problemem jest tu to o czym pisze homar, czyli inteligenty marketing. Czyli jak poprzez podzielenie się zdjęciem czy video zwiększyć popularność naszego serwisu czy produktu.