Internet2017-08-07
1

Marki płacą Facebookowi za promocję materiałów na swój temat zamiast kupować reklamy u wydawców. „Szukają pomysłów na dotarcie do klientów” (opinie)

KOMENTARZE (1)

WASZE KOMENTARZE

Facebook jest genialnym wynalazkiem! Można go lubić lub nie, ale ja go ostatnio bardzo doceniłem. Można wielu rzeczy się dowiedzieć o pewnych grupach ludzi. Wystarczy wejść na odpowiedni profil i poczytać komentarze. Na przykład ja się sporo dowiedziałem o słuchaczach radiowej Trójki - tej Trójki, jaka była przez kilkadziesiąt lat. Zaglądam czasem na profil "Ratujmy Trójkę", czytam komentarze. Załamuję ręce nad niskim poziomem kulturalnym ludzi tam piszących, ale przynajmniej mam rozeznanie, jaki typ ludzi był przez kilkadziesiąt lat targetem Trójki...
Facebook i profil "Ratujmy Trójkę" tylko utwierdził mnie w przekonaniu, że Trójkę trzeba mocno "przewietrzyć", tak żeby już w niczym nie przypominała tego pseudokultowego radia, jakim była przez dziesiątki lat. Utwierdziłem się w przekonaniu, że czas najwyższy stworzyć z Trójki nowe radio, nowy poziom, nową jakość. Dla nowych słuchaczy, a nie dla tych, którzy "słuchali kochanej Trójeczki od zawsze i się do niej tak bardzo przyzwyczaili, że blablablablabla".

DOŚĆ LEWACTWA W TRÓJCE!!! Dziękuję ci, Facebooku, że otworzyłeś mi oczy na prawdę.

Radiowy rajdowiec2017-08-05 14:00
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas