Reklama2017-06-27
8

Marki rozczarowane wideo na Facebooku, tylko 20 procent oglądalności reklam

KOMENTARZE (8)

WASZE KOMENTARZE

Wreszcie jakieś wiarygodne wnioski, a nie wypociny korpo-aparatczyków opłacanych przez Zuckerberga z rajów podatkowych, wierzących, że facet zmienia świat i rewolucjonizuje nasze życie. Jego celem jest "rozbebranie" tradycyjnych więzi społecznych i skomercjalizowanie ich na jednej globalnej platformie z cenzurą, za której używanie trzeba będzie płacić haracz. Orwell się kłania.

sfdgv2017-06-27 08:44
00

Wreszcie jakieś wiarygodne wnioski, a nie wypociny korpo-aparatczyków opłacanych przez Zuckerberga z rajów podatkowych, wierzących, że facet zmienia świat i rewolucjonizuje nasze życie. Jego celem jest "rozbebranie" tradycyjnych więzi społecznych i skomercjalizowanie ich na jednej globalnej platformie z cenzurą, za której używanie trzeba będzie płacić haracz. Orwell się kłania.

sfdgv2017-06-27 08:44
00

Wreszcie jakieś wiarygodne wnioski, a nie wypociny korpo-aparatczyków opłacanych przez Zuckerberga z rajów podatkowych, wierzących, że facet zmienia świat i rewolucjonizuje nasze życie. Jego celem jest "rozbebranie" tradycyjnych więzi społecznych i skomercjalizowanie ich na jednej globalnej platformie z cenzurą, za której używanie trzeba będzie płacić haracz. Orwell się kłania.

sfdgv2017-06-27 08:44
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas