Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Marki słabo dbają o klientów w social media, 87 proc. wpisów bez odpowiedzi
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
A co w tym dziwnego. Ludzie z daną firmą kontaktują się poprzez ich strony www, a nie jakieś pejsbuki czy tłitery.
w poważnych sprawach przez infolinie czy www nie da się z firmą dogadać (np. reklamacje), potem jest wpis na FB i firma sama oddzwania z rozwiązaniem + żeby już na FB nie odpisywać:) Działa? działa.