Reklama2020-04-09
4

Marki w koronawirusie: reklamowo egzamin zdają sieci handlowe i telekomy (opinie)

KOMENTARZE (4)

WASZE KOMENTARZE

Czyli zdają egzamin firmy, które zarabiają, a nie tracą. Genius - potrzebowałem takiej opinii.

zx2020-04-09 10:06
00

Może napiszcie jakie firmy nie zdają egzaminu - będzie ciekawiej. :)

marketer_sweter2020-04-09 18:43
00

"...pozytywnie oceniane będzie dostosowanie działań do panującej sytuacji..."
UPC - kilka dni temu: uprzejma pani na infolinii informuje, że rezygnacja z usług możliwa jest wyłącznie za pośrednictwem tradycyjnej poczty. Żadnego pytania o powód rezygnacji, żadnej alternatywy - choćby w postaci bezpłatnego zawieszenia usługi. Dziękuję bardzo. Ktoś tu chyba funkcjonuje w alternatywnej rzeczywistości.

Ja2020-04-12 22:18
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas