Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Marta Sułkiewicz: jak naprawdę oglądamy reklamy wideo na Facebooku?
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
Skoro nie można mierzyć zewnętrznymi kodami kampanii na FB i YT, to marketerzy opierają się na danych jakie otrzymują, czyli zaufaniu do globalnych graczy. Może gracze krajowi powinni pójść tą droga? Klienci i domy mediowe zastanówcie się jaki kierunek obraliscie z graczami globalnymi.
Kim jest Pani ekspert? Pracuje sporo lat w branzy ale nie slyszalem jeszcze o tej Pani. Proponuje przedstawiac ekspertow.