Internet2016-10-03
2

Marta Sułkiewicz: jak naprawdę oglądamy reklamy wideo na Facebooku?

KOMENTARZE (2)

WASZE KOMENTARZE

Skoro nie można mierzyć zewnętrznymi kodami kampanii na FB i YT, to marketerzy opierają się na danych jakie otrzymują, czyli zaufaniu do globalnych graczy. Może gracze krajowi powinni pójść tą droga? Klienci i domy mediowe zastanówcie się jaki kierunek obraliscie z graczami globalnymi.

Adi2016-10-02 10:16
00

Kim jest Pani ekspert? Pracuje sporo lat w branzy ale nie slyszalem jeszcze o tej Pani. Proponuje przedstawiac ekspertow.

Ciekawy2016-10-02 14:47
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas