Reklama2021-03-23
3

Mateusz Borek i Karol Bielecki "przechodzą na TY" z kibicami w reklamie piwa Tyskie

KOMENTARZE (3)

WASZE KOMENTARZE

Świetny spot w czasie pandemii - widać, że marka potrafi dostosować komunikację do czasów, w których żyjemy.

Doktór Wilczur2021-03-23 16:11
00

o ile się nie mylę reklama z Borasem była przygotowywana z okazji Euro 2020 jeszcze przed wybuchem pandemii

Edek2021-03-23 18:58
00

o ile się nie mylę reklama z Borasem była przygotowywana z okazji Euro 2020 jeszcze przed wybuchem pandemii
tak

Apaxtech2021-07-05 22:08
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas