Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
mBank zmienia wygląd serwisu transakcyjnego - mieszane opinie ekspertów. "Wzór dla innych banków", "grafik czegoś zapomniał"
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (49)
WASZE KOMENTARZE
Tyle pitolenia i wymądrzania - tylko dlatego, że ktoś zapomniał, że lepsze jest wrogiem dobrego.
A nowy wygląd serwisu jest po prostu kiepski, nijaki i belejaki.
Tak, że tak...
ZNOWU? Jeszcze się do poprzedniego nie przyzwyczaiłem a tu znowu trzeba będzie szukać gdzie co jest...
Choć daje to też nadzieję, że serwis będzie logiczniej zorganizowany, bo obcowanie z tym ostatnim było koszmarem. Przekazałem nawet w tej sprawie wiele uwag mBankowi ale przez kilka lat nic nie poprawili. Teraz sobie daruję, szkoda czasu...
Poprzedni był czytelniejszy.