Biznes2021-02-16
4

mBank podwójnie księgował płatności kartą. Klienci wściekli, czekają na zwrot pieniędzy

KOMENTARZE (4)

WASZE KOMENTARZE

Można zawsze z tego badziewia zrezygnować. Polecam

ede2021-02-16 08:35
00

Nie można mieć gorszego wizerunku niż Mbank, a nadchodzą frankowicze..

Alwl2021-02-16 13:22
00

AMEN to That! Mbank chyba pozwalniał dobrych pracowników i brakuj emu wykwalifikowanej kadry. Napewno ich systemy IT sa kiepskiej jakości,stąd tyle tych wpadek.
Dla przypomnienia bo to ważne i powinno być powtarzane w każdej komunikacji z MBANK:

Od kiedy Facebook jest głównym kanałem komunikacji z klientem??? -
Zero wiadomości w bankowości internetowej, zero komunikacji mailowej, czy SMS. Mam sprawdzać na fb, że od 3 dni wszystkie płatności są pobierane przez was podwójnie?

Ostatnio macie coraz więcej wpadek i błędów więcej i zaczyna mnie to denerwować, że muszę was sprawdzać... - zauważył

Blanketman2021-02-16 16:46
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas