Internet2011-08-03
4

mBank przeprasza za awarię w internecie

KOMENTARZE (4)

WASZE KOMENTARZE

Najgorszy,bałaganiarski Bank w Polsce.

dewiza2011-08-03 10:03
00

Pół dnia wczoraj spędziłam na infolinii. Za pierwszy razem konsultantka powiedziała, że nie mogę się zalogować z winy banku (choć oczywiście nie użyła sformułowania: nasz bląd ;)). Kolejne zaś twierdziły, że to moja wina i że na pewno się źle zalogowałam, blokując sama sobie konto. Farsa!
Do tej pory, mimo kilku wpadek (płatna lista haseł, niekompetentna obsługa w punkcie) uważałam, że to niezmiennie dobry bank. Wczoraj zmieniłam zdanie. Nie polecam!

klientka2011-08-03 13:30
00

Gów.o prawda. Jestem klientem mBanku od kilku lat i nie mam zastrzeżeń do jego działalności. Awarie zdarzają się w różnych miejscach,czasami w sposób nieoczekiwany,takie jest życie. Tak i teraz a podnoszenie histerii i obraźliwe teksty pod adresem mBanku źle świadczą o samych autorach. Jak się komu nie podoba i tak bardzo mu źle w mBanku to wynocha!!! - jest wiele innych banków i nikt nikogo siłą nie trzyma.

karol2011-08-03 16:39
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas