Reklama2022-03-29
4

Klient jak hip-hopowiec reklamuje MojeM w McDonald’s

KOMENTARZE (4)

WASZE KOMENTARZE

Trafione w ich klienta, widać korzystanie z badań, co w polskiej reklamie nie jest wbrew pozorom takie częste. Tam gdzie jest Mak w małych miastach to jest też najbardziej popularny „dom kultury” No i młodzież w takim stylu.

fgas2022-03-28 20:29
00

No i co to ma prezentować? Oszcz.any szczyl z blokowiska zamienia się w pana obwieszonego złotem któremu służka (najczęściej z małego miasta, lub biedniejszej dzielnicy większego), usługuje? Żenujące.

9782022-03-28 20:36
00

Siec dla burakow.

Tomek2022-03-29 10:25
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas