Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
40 proc. więcej na reklamy McDonald’s. Biedronka z większym wzrostem od Lidla i Media Expert
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (1)
WASZE KOMENTARZE
Nic dziwnego. Zagraniczne koncerny mają coraz więcej kasy kosztem lokalnych małych sieci, to się nazywa postęp. Będzie jak w Człowieku Demolce - wszystkie restauracje będą w przyszłości należeć do jednej sieci fast foodów, tak jak dziś większość marek zegarków, a przynajmniej te co się liczą, należą do Swatcha. W tym te najbardziej ekskluzywne.