Reklama2021-04-28
48

Branża reklamowa nie zgadza się z krytyką spotu WieśMaca o filharmonii. "To zabawna i lekka reklama"

KOMENTARZE (48)

WASZE KOMENTARZE

Co to ma wspólnego z różnorodnością? Ludzie mówią, że nie ma gorszego prostactwa jak przyjść do filharmonii w dresie i usiąść w pierwszym rzędzie. Millenialsów wszystko śmieszy? Żeby czasem nie pękli ze śmiechu i od wieśmaków. Nie wszystko to prostota, tak jak nie każda prostaczka z kasą jest dziś damą, choć dziś już trudno rozróżnić kto jest kto.

baron_press2021-04-28 07:45
00

Wszystkie te uzasadnienia to dyrdymały. Pomysł jest z gruntu paździerzowy, a jeszcze bardziej paździerzowe jest wykonanie i "gra aktorska". Chcąc ożenić klasykę z "luzem" można było wziąć naprawdę młodych ludzi, albo zrobić coś w stylu "hip-hop history orchestrated by jimek". Wyszłoby bardziej autentycznie. Howgh.

Masza2021-04-28 08:25
00

Świetni ci eksperci. Widać podoba im się poziom humoru polskich kabaretów. Żarty z rodziców partnerki i filharmonii. Ubaw po pachy.
Widać, że bronią ludzi ze swojego towarzystwa. Pewnie cała grupa z marketingu zna się z kilku biurowców z Warszawy. Dlatego bronią nawet głupiej decyzji kolegów.

dlg2021-04-28 08:29
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas