Biznes2019-04-01
3

Media Saturn wynagradza bonami za naruszenie interesów konsumentów

KOMENTARZE (3)

WASZE KOMENTARZE

Kiedyś oddałem klawiaturę do reklamacji-producent w korespondencji twierdził,że to łatwo naprawić. Sklep oddał pieniądze- jeszcze kasjerka miała pretensje ,że musi mi wydać gotówkę bo nie miałem karty.

R2019-03-30 15:27
00

Dostałem tego maila od MS, faktycznie coś u nich ciągle kupuję, ale o co chodzi? Czy mam teraz domagać się bonu na 200+ ? :-)

Edeward Wąasemsa2019-03-31 22:19
00

Dostałem tego maila od MS, faktycznie coś u nich ciągle kupuję, ale o co chodzi? Czy mam teraz domagać się bonu na 200+ ?
Nie

Rychu2019-04-01 08:14
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas