Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Media Strategy i Jowita Dżus-Korocińska pomogą Totalizatorowi w wyborze domu mediowego
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (1)
WASZE KOMENTARZE
Ponieważ Zenith jest obecną agencją, dbający o wysokie standardy pan audytor Szysz, wyjątkowo nie będzie musiał rekomendować swojej rodziny. Dostaną się automatycznie.
Ale jak sądzę, na wszelki wypadek zarekomenduje inny podmiot z tej samej stajni, czyli Starcom lub Blue, bo po latach wysoce etycznej współpracy z Totalizatorem, kontrakt może nie zostać przedłużony...