Reklama2017-01-27
7

„Melanż. Oczekiwania vs. rzeczywistość” w kampanii przestrzegające młodzież przed używkami (wideo)

KOMENTARZE (7)

WASZE KOMENTARZE

wyszło średnio, bo jak oglądam, to na grzybki się wręcz zachęciłem :)

hihi2017-01-27 05:33
00

hahahah... mięciutka dobranocka.
kreatywny pomysł vs.rzeczywistość.
myślałem, że to dzieło Warszawskiej Szkoły Reklamy :D serio.

wincey & wincey2017-01-27 10:25
00

Róbta co chceta!

Jurek2017-01-27 11:55
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas