Prasa2014-02-12
8

„Men’s Health” liderem sprzedaży pism męskich, ostro w dół „CKM”

KOMENTARZE (8)

WASZE KOMENTARZE

Tak to jest, jak redakcja tupie nóżkami by przejść do esquire i w czterech literach ma ckm..... z reszta jak magazyn dla młodych facetów maja robić dinozaury? Czy w tej redakcji jest ktoś przed czterdziestką? Sprzedaż zaraz spadnie poniżej 30.000 a były czasy gdy sięgała 100 tyś... I niech dinozaury nie zaklinają rzeczywistości. Sprzedaż nie ma nic wspólnego z "kryzysem na rynku reklamowym". Albo się robi ciekawe pismo, trafiające do czytelnika, albo nie.

Alutek2014-02-12 08:14
00

No jak za Esquire odpowiada ekipa z CKM to będzie, jak z HB robionym przez panny z hot moda i szoping. Impresja na temat dobrego magazynu.

pfff2014-02-12 09:22
00

Z męskimi magazynami jest tak, że nie problemem jest to, że nie mają potencjału sprzedażowego na naszym rynku; tylko niestety nie ma kto w Polsce ich dobrze zrobić. Jestem przekonany, że dobrze zredagowany magazyn z ambitną treścią znalazłby dużą grupę odbiorców.

mr mr2014-02-12 09:26
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas