Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Niemal jedna trzecia polskich marketerów uważa, że metaverse to przyszłość marketingu
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
Najlepszy dowód na to, że polscy marketerzy są oderwani od rzeczywistości swoich konsumentów. Proponuję wyjechać z Warszawy i zastanowić się nad promilem polskich konsumentów którzy wejdą do metawersów. Za pośrednictwem czego? Za co? W tym kraju nie ma normalnego dziennikarstwa, bo ludzie konsumują treści za darmo, a marketerzy w jakimś chorym odsetku uważają że przyszłość komunikacji ich marek jest w świecie, do którego jest ogromny próg wejścia (sprzęt, etc)
Marketerzy- zejdzcie w końcu na Ziemie i twórzcie rzeczy z myślą o konsumentach :-/
Teoretycznie marketerzy mają trochę racji, w końcu firmy będą wchodziły do metaverse, żeby zrobić wokół siebie trochę szumu, szkoda tylko, że nie spotkają tam żadnego potencjalnego klienta xD Temat zdechnie jak NFT :)