Reklama2012-04-26
2

Miasta-gospodarze promują się na Euro 2012

KOMENTARZE (2)

WASZE KOMENTARZE

hehehe warszawa z "twardym" gwałcicielem zawsze wzbudza mój uśmiech

tempakivszedzienadaja2012-04-26 10:06
00

warszawa - 3 minuty za pol miliona podczas gdy standardowa fabula w naszym kinie (90 min) kosztuje 4 mln to nie lada wyczyn! tym bardziej, ze z tych czterech spotow warszawski jest najslabszy (by nie powiedziec zenujacy). a pan w spocie poznanskim ma niestety strasznie polski akcent ;-(

filmowiec2012-05-01 10:02
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas