Internet2015-02-20
8

Michał Brański: Forma reklamy natywnej jest uwarunkowana kontekstem

KOMENTARZE (8)

WASZE KOMENTARZE

Ten człek musi być bardzo nieszczęśliwy i pełen kompleksów.
Tylko tak mogę bowiem wytłumaczyć, że posługuje się takimi oto słowami:
"należy poczynić rozróżnienie między reklamą natywną skalowalną od customowych akcji natywnych"

Customowy komentator 2015-02-19 22:34
00

Customowe akcje natywne! Fiu, fiu!

światowiec2015-02-19 23:02
00

Jeśli mam być szczera, to kompletnie nie rozumiem tego bełkotu. I, mam wrażenie, autor tego tekstu też nie rozumie. Takie to mamy dziennikarstwo w Polsce... :-)

Hm2015-02-19 23:08
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas