Internet2014-06-06
10

Michał Brański: polscy wydawcy internetowi nie są przygotowani na mobile

KOMENTARZE (10)

WASZE KOMENTARZE

Michał prosimy w imieniu konkurencji - ogarnij wreszcie d... Serio chcesz grać contentem zajumanym innym mediom? Stary poczytaj sobie przed snem o prawach autorskich i zejdź z tej drogi, póki nie jest za pozno. Zacznijcie inwestowac we własne produkcje, bo poki co wiekszość streamow wyrabiacie na video, ktore do was nie naleza. Do zobaczenia na IAB...

koledzy zza miedzy2014-06-06 02:04
00

responsywnością, reklamy display, monetyzację - ale pitolenie. Póki co to 90% internautów reklamy zamyka lub czeka jak się skończą często rezygnując z obejrzenia danego materiału video. Ja właśnie z powodu kilkuminutowych reklam nie oglądam materiałów video.

pavv2014-06-06 08:24
00

Ale kto to jest? Bo nie znam gościa :D

hmmm2014-06-06 09:00
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas