Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Mikołaj Ciaś dyrektorem marketingu Coca-Cola Poland Services
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Choćby się pos*ał to sprzedaż słodzonych produktów Koka Koli i tak będzie leciała w dół! Widzę jak półki w marketach się uginają od ich napojów natomiast z dostawianiem soków czy wody w marketach nie nadążają.
Ciężkie zadanie przed tym Panem. Jak zmusić ludzi do spożycia kolorowych, gazowanych napojów. Już widzę jak w marketach półki się uginają od tym podobnych napojów natomiast soków czy wody obsługa nie nadąża dostawiać.
w litrze coli jest aż 10 łyżeczek cukru. Pan, który będzie zajmował się marketingiem tego gówna musi sobie zdawać sprawę z tego, że niejedną osobę doprowadzi do kalectwa lub śmierci. Moim zdaniem o szkodliwości coca-coli powinna być na butelce taka sama informacja jak na opakowaniu papierosów.