Reklama2016-05-18
3

Mikołaj Ciaś dyrektorem marketingu Coca-Cola Poland Services

KOMENTARZE (3)

WASZE KOMENTARZE

Choćby się pos*ał to sprzedaż słodzonych produktów Koka Koli i tak będzie leciała w dół! Widzę jak półki w marketach się uginają od ich napojów natomiast z dostawianiem soków czy wody w marketach nie nadążają.

pavv2016-05-17 21:02
00

Ciężkie zadanie przed tym Panem. Jak zmusić ludzi do spożycia kolorowych, gazowanych napojów. Już widzę jak w marketach półki się uginają od tym podobnych napojów natomiast soków czy wody obsługa nie nadąża dostawiać.

pavv2016-05-18 06:56
00

w litrze coli jest aż 10 łyżeczek cukru. Pan, który będzie zajmował się marketingiem tego gówna musi sobie zdawać sprawę z tego, że niejedną osobę doprowadzi do kalectwa lub śmierci. Moim zdaniem o szkodliwości coca-coli powinna być na butelce taka sama informacja jak na opakowaniu papierosów.

vlad2016-05-18 09:42
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas