Telewizja2019-12-10
13

4,18 mln widzów Mikołajkowego Bloku Reklamowego. 1,21 mln zł dla chorych dzieci

KOMENTARZE (13)

WASZE KOMENTARZE

4,18 mln w tym roku, 5.17 mln widzów w 2018 czyli zdaniem redakcji WM rok temu było o 980 widzów mniej. Reszta infiormacji na podobnym poziomie?

54W2019-12-09 15:15
00

Jeden z najgorszych wyników w historii :/

Xyz2019-12-09 16:22
00

Bez sensu to trochę. Ciekawe ile kosztowała kampania reklamowa tego bloku. Polsat dawał wszędzie reklamy, nawet na esce tv była reklama mikołajkowego bloku reklamowego. Pewnie więcej kosztowała cała kampania reklamowa niż zyski z samego bloku. I wynikiem tego jest kiepski ten wynik, ale także dlatego, że już od listopada lecą świąteczne reklamy, więc ludzie mają ich dość i nie mają zamiaru ich specjalnie oglądać.

Tryu2019-12-09 17:55
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas