Internet2012-11-05
5

Miliard złotych na reklamę internetową w I półroczu 2012

KOMENTARZE (5)

WASZE KOMENTARZE

Tak teraz właśnie internet ma sens jeśli chodzi o marketing. Telewizyjna reklama to tylko utrzymywanie marki w świadomości klientów, bo nikt nie wierzy w te brednie na ekranie.

rudnicki2012-11-02 09:25
00

nie ma tam bredni social media. widac dokladnie ze reklamodawcy nie nabieraja sie na ten belkot. i nie beda tam wydawac znaczacych pieniedzy

realista2012-11-02 10:28
00

Ja zauważyłam, że faktycznie reklama w internecie przynosi dobry rezultat. Oczywiście jeśli kampania jest odpowiednio przemyślana.

grownik2012-11-02 12:23
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas