Reklama2019-01-04
1

Milka rozdaje bilety na konkurs skoków narciarskich w Zakopanem

KOMENTARZE (1)

WASZE KOMENTARZE

OMG! Skąd ten insight, że ktokoliwiek z TG marki bedzie zaintereswany tą aktywizacją? Z moich danych a pracowałem jeszcze w Krafcie wynika, że to złe działanie. Rozumiem, że SRATSU kolejny raz pali hajsy Mondelezowi. Tu bardziej Wawel tu pasuje, jeśli chodzi o utożsamianie się marki z TG, która jest czymś takim zainteresowana. BEZSENS.

krafciarz2019-01-05 22:18
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas