Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Mindshare Polska tworzy dział Shop+, szefem Łukasz Sztuczyński
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (1)
WASZE KOMENTARZE
Oferta Shop+ ma być zgodna z multichannelowym podejściem do rozwoju biznesu. Obejmuje cztery główne obszary: strategia i konsulting (rozwój oferty i produktów e-commerce poprzez consulting oraz działania typu marketing automation czy research), partnerstwa (nawiązywanie współpracy z największymi platformami typu e-retail i marketplace w Polsce), kreacja (stworzenie najwyższej jakości treści do kampanii) oraz marketing (zintegrowanie performance marketingu ze wszystkimi procesami sprzedaży internetowej
Jak by to brzmiało w języku polskim? Co za obciach...