Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
1,66 mln zł na marketing ministerstw w TVP i Polskim Radiu, większość resortów nie promuje się w mediach prawicowych
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (1)
WASZE KOMENTARZE
Ojciec Dyrektor ma rację, że z tej dobrej zmiany jej lojalni słudzy nic nie mają. Radio dostaje ochłapy, a przez tę paskudną patriotyczno-ideologiczną propagandę ledwo zipie.