Internet2011-06-09
1

Młodzi Polacy o markach w internecie: oceniają, zmieniają zdanie, kupują

KOMENTARZE (1)

WASZE KOMENTARZE

Mlodzi sa latwowierni, by nie powiedziec naiwni. To, co przeczytaja na forach uznaja czesto za rzecz swieta. Znam firmy, ktore z premedytacja wykorzystuja te latwowiernosc.
Polecenia sprzetu agd, audio i rtv, foto, czesci samochodowych, sprzet sportowy...
Niech ktos sprobuje tzw forumowego glupka, przekonac o tym, ze dal sie zrobic! Wlasna piersia bedzie bronil opinii jako wiarygodnej.

sprzedawca2011-06-09 08:59
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas