Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Młodzi Polacy o markach w internecie: oceniają, zmieniają zdanie, kupują
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (1)
WASZE KOMENTARZE
Mlodzi sa latwowierni, by nie powiedziec naiwni. To, co przeczytaja na forach uznaja czesto za rzecz swieta. Znam firmy, ktore z premedytacja wykorzystuja te latwowiernosc.
Polecenia sprzetu agd, audio i rtv, foto, czesci samochodowych, sprzet sportowy...
Niech ktos sprobuje tzw forumowego glupka, przekonac o tym, ze dal sie zrobic! Wlasna piersia bedzie bronil opinii jako wiarygodnej.