Prasa2019-02-26
4

Monika Wójcicka: z IPG Mediabrands na wydawcę sportowego w Agorze

KOMENTARZE (4)

WASZE KOMENTARZE

Ale bełkot.

Tolek2019-02-26 06:29
00

"Temat sportu i komunikacji marki w świecie sportu wymaga doświadczenia, wiedzy na temat komunikacji i przemyślanych decyzji ponieważ sport to przede wszystkim ogromne emocje." - nic dodać, nic ująć.

aff2019-02-26 09:16
00

... na wydawcę sportowego, gdyż jest ładna.

Nadaje się....2019-02-26 10:36
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas