Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Zespół „Mosznowładcy” w kampanii Movember Polska przypomina mężczyznom o badaniach profilaktycznych
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (1)
WASZE KOMENTARZE
Dziwolągi - w kampaniach dla mężczyzn z facetów robi się cymbałów - wizerunkowo. Jak wyglądają podobne kampanie skierowane dla kobiet? Opiekuńcza, ogarniająca wszystko, aktywna a zarazem pani domu. Czy to nie podpada pod jakiś szowinizm?