Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
„Motor” i „Auto-Moto” liderami sprzedaży w październiku. „Świat Motocykli” z największym spadkiem
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (1)
WASZE KOMENTARZE
Tylko Auto Moto i Ąuto Świat Poradnik jako jedyni w kategorii są tytułami wzrostowymi. Przynajmniej jedni i drudzy piszą dla ludzi. Top Gear po stracie Clarksona przestał być tytułem atrakcyjnym dla dzieci, a Auto Motor i Skoda po zmianach layoutowych jest tak pochlastany, ze tylko młode pelikany to łykają, ale one łykają wszystko.