Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
MullenLowe MediaHub wygrał przetarg na jesienną kampanię InPostu
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (1)
WASZE KOMENTARZE
Jestem w szoku, że szybkie nadania trzeba promować :o przeciez to jest takie dobre, że się samo promuje :) jeśli mój ojciec potrafi samodzielnie nadać paczkę w paczkomacie, to naprawdę, nie ma lepszego dowodu na to jakie to proste. ;)