Telewizja2018-03-02
3

Multimedia Polska po decyzji UOKiK-u zwróci lub zrekompensuje klientom opłaty za dwa miesiące

KOMENTARZE (3)

WASZE KOMENTARZE

Ponadto UOKiK nie pozwalał klientom odstąpić od umowy już po tym, jak zaczęli korzystać w usługi.

Błąd chyba multimedia a nie UOKiK ??

Czytaj więcej na: http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/multimedia-polska-po-decyzji-uokik-u-zwroci-lub-zrekompensuje-klientom-oplaty-za-dwa-miesiace

Kamil2018-03-01 15:43
00

Tak działa ta firma. Niestety. Od dłuższego czasu borykam się z bardzo obniżanym transferem swojego łącza w godz. wieczornych. Mam umowę na 60 Mgb. Wieczorem prędkość spada do kilku Mgb. Nic z tym nie robią. To prawdziwa walka z "wiatrakami" Przestrzegam przed podpisywanie umów z tymi naciągaczami

mirus2018-03-02 09:37
00

szkoda że multimedia polska nie potrafi grać fer . abonenci nie maja żadnej informacji tylko stawiani przed faktem dokonanym .dlaczego brak abonenci informacji nie dostaną a w biurze abonenta również nic .

xdf2018-03-08 13:29
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas