Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Multimedia Polska po decyzji UOKiK-u zwróci lub zrekompensuje klientom opłaty za dwa miesiące
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Ponadto UOKiK nie pozwalał klientom odstąpić od umowy już po tym, jak zaczęli korzystać w usługi.
Błąd chyba multimedia a nie UOKiK ??
Czytaj więcej na: http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/multimedia-polska-po-decyzji-uokik-u-zwroci-lub-zrekompensuje-klientom-oplaty-za-dwa-miesiace
Tak działa ta firma. Niestety. Od dłuższego czasu borykam się z bardzo obniżanym transferem swojego łącza w godz. wieczornych. Mam umowę na 60 Mgb. Wieczorem prędkość spada do kilku Mgb. Nic z tym nie robią. To prawdziwa walka z "wiatrakami" Przestrzegam przed podpisywanie umów z tymi naciągaczami
szkoda że multimedia polska nie potrafi grać fer . abonenci nie maja żadnej informacji tylko stawiani przed faktem dokonanym .dlaczego brak abonenci informacji nie dostaną a w biurze abonenta również nic .