Badania2019-07-16
6

Nadawcy telewizyjni nadal bez porozumienia ws. nowego badania mediów

KOMENTARZE (6)

WASZE KOMENTARZE

Konsumować to można schabowego z kapuchą, a nie jakieś media!

paff2019-07-16 08:17
00

"Nadawcy telewizyjni nadal bez porozumienia ws. nowych badań konsumpcji mediów"
Tylko dlaczego ta informacja (i inne z serii telemetria) pojawia się w dziale Radio?
Podobnie do działu Radio zawsze wrzucacie informacje o abonamencie, ustawach medialnych, KRRiTV czy RMN. Nie ma o czym pisać?

Piotr2019-07-16 08:18
00

Oooo... widzę, że głupi tytuł został poprawiony.

paff2019-07-16 11:59
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas