Badania2019-04-05
12

Nadawcy telewizyjni rozmawiają o nowym badaniu telewizji. „Ile wkładu finansowego, tyle głosów”

KOMENTARZE (12)

WASZE KOMENTARZE

Pan z TVP miał na myśli pieniądze podatników, którzy składają się na telewizję, która ma w misji robić PR partii rządzącej?

Mirek2019-04-05 07:52
00

Zdaje się, ze Pan Klepacki trochę popłynął bo byłem na spotkaniu w Facebooku, gdzie Telemetria pokazała pierwszy raz pomysł na JIC i tam każde z mediów miało mieć 1n głos. Wiec 1n internet, 1n telewizja, 1n radio. Jestem w ostatniej grupie i gdyby tak nie było to od razu byśmy to oprotestowali. No ale Pana Klepackiego nie pamietam, żeby był. Stad tez może problem z komunikacja

Radiowiec2019-04-05 08:33
00

Pan z TVP miał na myśli pieniądze podatników, którzy składają się na telewizję, która ma w misji robić PR partii rządzącej?


Przecież TVP sprzedaje też reklamy i to stanowiło do tej pory główne źródło ich utrzymania. Zawsze płaciła też za badanie oglądalności. Ja uważam, że jest racja w tym, że ten kto płaci ten powinien decydować jak wygląda badanie. Przecież krrit czyli Państwo nie będzie płaciło wiecznie.

Adrian2019-04-05 08:45
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas