Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Nadawcy TV: szczegółowa grupa docelowa ważniejsza niż grupa komercyjna 16-59
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
Kreatywna księgowość TVP trwa i trwa mać! :)
Grupa komercyjna "16-49" w dzisiejszych czasach jest archaizmem. Dlaczego? Ludzie zyja niemal 80 lat. Dlaczego mielby byc przez 31 lat(!!!) wykluczeni z rynku???? To absolutnie nielogiczne, szczegolnie ze w polskich telewizjach reklamuje sie glownie: dyskonty oraz ich asortyment, papier toaletowy, proszki i plyny do mycia garow czy sprzatania, pozyczki na biezace wydatki albo leki typu "lecz sie sam", itp. Przeciez to wszystko jest dla emeryta!
Co innego, gdyby dominowaly reklamy produktow luksusowych, ubran, domow i mieszkan, samochodow. Tego zwykle "nie potrzeba" 65+latkom, ale wykluczenie juz konsumentow 50+ jest totalnuie absurdalne w dzisiejszych czasach.