Reklama2014-08-19
2

Nadawcy TV: szczegółowa grupa docelowa ważniejsza niż grupa komercyjna 16-59

KOMENTARZE (2)

WASZE KOMENTARZE

Kreatywna księgowość TVP trwa i trwa mać! :)

widzu2014-08-19 09:04
00

Grupa komercyjna "16-49" w dzisiejszych czasach jest archaizmem. Dlaczego? Ludzie zyja niemal 80 lat. Dlaczego mielby byc przez 31 lat(!!!) wykluczeni z rynku???? To absolutnie nielogiczne, szczegolnie ze w polskich telewizjach reklamuje sie glownie: dyskonty oraz ich asortyment, papier toaletowy, proszki i plyny do mycia garow czy sprzatania, pozyczki na biezace wydatki albo leki typu "lecz sie sam", itp. Przeciez to wszystko jest dla emeryta!

Co innego, gdyby dominowaly reklamy produktow luksusowych, ubran, domow i mieszkan, samochodow. Tego zwykle "nie potrzeba" 65+latkom, ale wykluczenie juz konsumentow 50+ jest totalnuie absurdalne w dzisiejszych czasach.

mmk2014-08-25 10:51
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas